Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Dan Cinta Itu Menemukan Kita

Daisypath Anniversary tickers

Sunday 4 September 2011

Lelaki-lelaki Yang Kucintai

Assalamualaikum...


sungguh klasik video ini...video ni diambil kat banjaran titiwangsa kat area lebuhraya timur barat...on the way to kota bharu for hari raya...video ni bukan di edit utk kelihatan gitu ek...ni masalah kamera dah nyawa2 ikan setelah hampir 5 tahun guna...SD card pun besar....skang SD card kecik je...SD card aku besar...
bila tgk video mereka berdua ni...rasa nostalgia sungguh...nilah lelaki-lelaki yang aku cintai sepenuh hati...bapaknya kalau aku pandang...jatuh cinta berkali-kali....always...anak pulak...aku sanggup korbankan nyawa demi dia....so dont messed up with these guys...diorang kesayangan aku...buah hati pengubat rindu... =)

No comments: