Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Dan Cinta Itu Menemukan Kita

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 21 September 2011

Kereta Di Langgar Lari

Assalamualaikum....

    Kereta oh kereta....kereta yang di gelar BABY oleh ku. aku sayang sangat dgn kereta aku walaupun encik suami kata kereta aku buruk...kereta bukan tujuan untuk berlagak pada aku...kereta adalah satu keperluan pada aku...aku perlukan kereta untuk gi kerja..gi meeting...gi kursus...bawa anak gi klinik...bawa mak ayah gi klinik...gi kedai...balik kampung...balik umah Pahang...owhhh kereta kesayanganku...kereta itu bukan lagi jadi satu kehendak tapi satu keperluan yang penting di saat kecemasan...
     kereta aku punya skirt dah pecah skit sebab aku amik corner tak lepas...sikit je pecah tapi leh nangis tau...baru2 ni orang langgar lari...nasib baik tergores cat je...kalau remuk mau aku amuk...ni kes parking kat pasaraya...mungkin ada orang silap undur masa nak kuar parking...tu yg tergores cat tu...jahat punya olang...ok..papai...

No comments: