Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Dan Cinta Itu Menemukan Kita

Daisypath Anniversary tickers

Monday 19 September 2011

Ali Menjulur Dengan Laju

Assalamualaikum..

     Korang tau tak baby menjulur mcm mane...well...my baby dah pandai tarik badan dia dgn tgn...org perak panggil menjulur...ada yg panggil mengengsot...
Skang Ali dah menjulur dgn laju...aku sangat gembira tgk progress dia membesar.
    Masa last day aku  jaga peksa...Ali kena tinggal lama sampai petang..tak penah lagi dia kena tinggal lama gitu...masa aku balik petang tu...dia tunggu aku...sampai dia tak nak tido...aku balik punyalah dia gembira...siap menjerit lagi...pastu dia menjulur laju ke arah aku...aku dukung dia...dia wat muka bangga kena dukung dgn aku...he...gembiranya bila balik keje...ada org yg menanti dan gembira dgn kepulangan kite...
     Skang Ali lebih suka explore segala benda yang dia nampak kat atas lantai...even seekor semut...halus je jejari kecil itu membelek semut...semoga Ali membesar menjadi anak yg pandai dan sihat...mommy loves you Ali....

No comments: