Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Dan Cinta Itu Menemukan Kita

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 2 August 2011

Adrinis Nursing Wear

Assalamualaikum.....
Hari ni saya sangat gembira...sebab saya dah ada 4 follower....tak sangka ada gak org terjumpa blog paling miskin rupe ni...thanks 4 joining this blog. nanti saya gi join anda skang internet sangatlah lambat mcm kura2. Kura2 pun segan dgn internet rupe2nye internet lagi lambat dari dia...he...
Hari ni nak citer pasal nursing wear Adrinis....mmmm....ibu2 semua yg menyusukan anak secara tegar slalunye akan menyusukan anknya dimana saja tak kira masa tak kiralah ramai ke tak orang masa tu....saya syorkan ibu2 gi terjah blog Adrinis untuk survey baju menyusu yg sangatlah kiut-miut, kualiti pun bagus....setakat ni saya dah beli 5 helai baju menyusu Adrinis....Antaranya ialah jubah labuh warna merah tak ingat nama dia ape(nak pakai raya)...pastu nursing kurung Amelia (ni nak pakai masa raya jugak)......dan 3 helai nursing tops iaitu Qistina, Qalisha dan Qarissa.....betul dah ejaan ni rasanya....baju jubah merah and nursing tops Qarissa saya beli melalui Lunatots coz saya baca kat blog Adrinis, dah out of stock...tapi rasanya skang diorang dah restock kot..tgh ada potongan skang....baik korang bli nanti nangis kalau dah habis.....memang susah gak nak nyusu anak tapi kena selak sana sini sampai terexpose bahagian dan lemak2 yg tak sepatutnya dilihat.....dgn adanya nursing wear Adrinis....pengalaman menyusu memang lebih best...he....
Lagi satu....owner Adrinis ni...Puan Sharini Selamat...sangatlah baik dan bahasa yang digunakan pada customer sangatlah sopan. Banyak2 online shop yg pnah saya terjah...Puan Sharini yg paling baik sekali. Owner Mama Q store (Puan Sal) pun baik gak. mereka ni sangatlah ramah. tak kiralah customer message after sales pun diorang akan tetap layan. ...baru2 ni Adrinis, Sarakids dan Lunatots ada di parental expo di Midvalley malangnya atas sebab kekangan masa...saya tak dapat gi...cissss.....
Hope pasni adalah parental expo kat Ipoh plak...asyik KL je....Caucincau....

No comments: