Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Dan Cinta Itu Menemukan Kita

Daisypath Anniversary tickers

Friday 5 August 2011

Malaysia Is A Hot Country

Assalamualaikum.....

     Oh..dunia skang semakin panas...lagi terasa panasnya kalo korang duduk kat Malaysia ni...yelah terletak berhampiran garisan Khatulistiwa....iaitu lilitan bumi yang paling hampir dgn matahari...macam belajar geografi je...hehehe...tapi kepanasan iklim khatulistiwa ni sangatlah terasa saya rasa di Malaysia terutama di bulan Ramadhan. Baby plak menyusu badan...owhhh...lagi terasa dahaganya....kulit pun jadi kering...mungkin air pada sap sel ku telah disedut untuk menghasilkan susu...eh..belajar sains plak...
      Eventhough rasa macam nak pengsan...tapi saya akan cuba gak kuatkan azam supaya saya dapat gak puasa penuh kali ni. tahun lepas pose penuh sebab ngandung. tahun ni InsyaAllah kalo leh pose penuh, nak pose penuh gak sebab tak subur lagi sejak bersalin hari tu...yelah bukan senang org pompuan ni nak dapat pose penuh...almaklumat, tiap2 bulan wajib bendera merah...
    Every year i'm looking forward for Ramadhan again as Allah promise that Ramadhan is full of barakah...nak kejar nikmat Ramadhan...dah kahwin lagilah Allah gandakan setiap amalan kiter sebanyak 70x ek....Aura Ramadhan setiap kali bulan ni datang...setiap kali pak engku wat pengumuman kat TV esok pose...saya akan rasa jiwa saya sangat tenang..sangat syahdu...menusuk dalam qolbu...owhh...betapa besar nikmat Allah...panjang umur saya dapat jumpe bulan Ramadhan lagi sekali....Alhamdulillah...cuma tahun ini tak dapat saya nak berlama-lama solat terawih as my baby always stick with me...nak manja2..pantang nampak saya mulalah wat muke manja...mcm bapak dia jugak...he...semoga ramadhan kali ini membawa keberkatan buat semua...Amin...

No comments: