Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Dan Cinta Itu Menemukan Kita

Daisypath Anniversary tickers

Monday 8 August 2011

Bonus Kakitangan Kerajaan 2011

Assalamualaikum....

     Alhamdulillah.....ada gak rzki aku sekeluarga nak raya ni. Syukur...sejak lahirnya Muhammad Ali...alhamdulillah rzki kami sekeluarga makin luas...walaupun tak banyak tapi tak putus...betul janji Allah setiap makhluk yang dilahirkan itu telah tertulis rezeki buatnya...jadi jgnlah kata 'aku tak nak anak byk sb takut tak tertanggung'...setiap insan yang lahir tu Allah dah bagi dah rezeki siap2 kat dia...
    berbalik kepada bonus ni...auwww...rasa nak lompat...yelah..dah kutip duit saman berbilion takkan nak bagi bonus pun kedekut kan...mcm nilah rakyat didahulukan pencapaian diutamakan btul ke terbalik... rasanya sepanjang aku jadi penjawat awam nilah baru nak merasa bonus..yang lain semua wang ehsan je kan...jadi aku sangat2 bersyukur dapat bonus setengah bulan gaji ni...lepas lah duit raya mak, ayah, adik2, anak dan anak saudara....
    Selain tu, lepas lah gak nak bli baju raya anak aku...utk aku ni tak tau nak bli ape lagi...rasa2nya nak wat tabung belajar anak kot...hehe..dah ada anak ni otak hanya fikir anak je... (^^,)...

No comments: