Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Dan Cinta Itu Menemukan Kita

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 22 February 2012

Perangai Perempuan Yang Menjengkelkan

Assalamualaikum...

     Mood giler update blog....hehehe....bile tak update tu...lama pulak tak updatenyer....bile dah update....overlah pulak sampai 2-3 entry....ni ada beberapa perkara yang SAYA rasa perangai perempuan jadi jengkel kalau perkara2 ini dipraktikkan.......for me...yours....i dont know...up 2 your judgment....

      first, jengkel kalo tgk amik gambar wat muncung mulut and mata sedih konon kiut...kenapa ek tangkap gambar kena muncung mulut gitu...nak tunjuk apa pada muncung tu pas tu mata wat mcm sedih tapi konon kiut...mengeletis betul...

      Depan lelaki suara saje buat kuat...gelak kuat...ada sorang membe aku gini...aku rasa nak cepuk je kepala...tapi by time perangai dia berubah sebab kitorang perli dia...bukan ape...malu lah jalan dgn kwn2 tetibe ada sorang kwn ni dia gelak kuat2 sebab nak tarik perhatian boys, biarlah takde benda lawak nak cerita pada ketika itu tapi dia sorang je gelak kuat2....tak pasal2 satu group leh kena label gedik...kitorang perli pastu dia berubah....

      Asal boys tgk mula perasan yang boys tu minat kat dia...example.."eh,aidil zafuan asyik tgk kat aku je dari tadi. ntah2 dia minat kat aku (sambil wat aksi gedik sengih2 menyorok belakang tudung membe)"...euwww....nak perasan pun biar berpada2 ek...

    banyak lagi...korang fikirlah sendiri....bye...

No comments: