Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Dan Cinta Itu Menemukan Kita

Daisypath Anniversary tickers

Sunday 12 February 2012

Ali Cirit-Birit la Pulak

Assalamualaikum...

    Hari ni aku amik cuti on the spot sebab anak aku corot birit. aku tak tido semalaman, menjaga dia, basuh berak dia. punggung dia pun dah melecet asyik berak2. pagi tadi masa dia tidur aku bergegas ke tesko cari lampin kain sebab taknak bagi dia pakai lunatots or disposable diaper. aku kesian kat bontot dia yang melecet samapai merah2. nak basuh cirit pun dia menangis. tapi dia tak demam, tak muntah, tak dehydrate. aku risau sebab skang tgh kecoh pasal wabak cirit birit dikalangan kanak2 caused by rotavirus. hopefully Ali is not infected by this thing. tapi doktor suruh monitor keadaan kalau berterusan cepat2lah bawak ke hospital.
    Agak susah menguruskan Ali yang sakit tanpa suami tersayang. mungkin aku rasa suami aku faham situasi penat aku skang. lagipun aku dah banyak kali cuti mengejut sebab aku sendiri sakit dan anak aku sakit. aku segan gak dengan guru besar. mana tau dalam hati dia marah kat aku. kalau ada suami at least bolehlah gilir2 bercuti.
   semoga ali cepat sembuh dan main dengan happy nya...sayang ali sangat2....

No comments: