Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Dan Cinta Itu Menemukan Kita

Daisypath Anniversary tickers

Thursday 23 February 2012

Gaya Penulisan Blogger

Assalamualaikum....

     Hari ni nak cerita mengenai gaya penulisan blogger yang aku suka baca dan ada jugak yang tak berapa berkenan...

  • Hanis Zalikha - Gaya penulisannya sangat best, santai dan mesra pembaca. gambar2 yang terkandung dalam blog beliau juga tak gedik, tak control, tiada mimik muka mengada tapi penuh style. Setiap entrynya pun tak propa untuk menaikkan traffic blog...penulisan yang telus...aku paling suke blog ni...
  • Beautifulnara - Blog ni aku buka tiap2 hari. wajib. I kan pompuan. I pun suke gak baca gosip...hehehehe.....
  • Jejariruncing - Blogger ni kepala dia masuk air...maksud aku dari gaya penulisannya, dia ni jenis gila2 dan kelakar. Setiap entrynya, not bad cuma perlu tambah lagi info menarik...
  • Mawar nafastari - Blog ni mmg feeling...kalau siapa yang penuh jiwa empati...empati ye bukan simpati...setiap penulisannya akan bawa anda terbang seolah2 anda sedang tengok dia hadapi perjalanan hidupnya.
  • Honeykoyuki - ada info menarik...doktor yang cantik...
  • Ben Ashaari - Gaya penulisan yang santai...entrynya pelik tapi benar....hehehe...
  • Yuyu Zulaikha - Gaya penulisan yang ok...tapi mcm ada something yang kurang...tak cukup rempah lagi kot....
Ini sekadar pendapat aku...sume blog tadi aku suke...semua ada kelebihan dan kekurangan masing2...aku penah jalan2 di beberapa blog lain selain dari senarai di atas. ada yg jenis suke wat propa untuk menaikkan rating blog contohnya 'remy dan tiz putus cinta' padahal diorang ok je.....ok papai....

No comments: