Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Dan Cinta Itu Menemukan Kita

Daisypath Anniversary tickers

Monday 20 February 2012

Anak Lelaki Ke Anak Perempuan

Assalamualaikum....

     Salam semua...hari ni nak bercakap mengenai jantina anak. Hmm....aku dah ada anak lelaki...masa scan untuk anak kedua ni...doktor nampak mcm ada burung...then doktor tu cakap hopefully bukan lelaki lagi. apa ke hal dia nak kata gitu...biarlah kalau anak lelaki pun...sibuk je...mmg setengah orang kalau dah dapat anak lelaki, anak kedua nak perempuan pulak..nak sepasang lah maksudnya...tapi aku tak kisah pun kalau tak sepasang...sebenarnya...aku anak perempuan tunggal...dapat anak pun lelaki...aku dah biasa hidup dikalangan lelaki...family husband pun banyak lelaki...family bapak aku pun banyak lelaki...family mak je banyak pompuan...didikan aku masa kecik pun rasa macam didikan dari seorang jeneral je sebab mak aku pun nenek dia bela...dok dengan pakcik2...jadi mungkin dia tak reti nak train aku lemah lembut sangat kot...satu je aku respek adik beradik lelaki aku...diorang lagi terer wat keje umah dari aku...sama ada diorang rajin atau malas je...start dari darjah enam aku dok asrama. masa keje ni jelah aku dok dgn mak...jadi diorang yang tolong mak wat keje umah...kalau time raya tu...dioranglah yang sibuk potong daging, basuh ayam, gulung ketupat palas, cuci kipas, lap tingkap, mop lantai....kdg2 aku relaks je..hehehe...masak pun aku kantoi kdg2...tak sedap.....so, second baby kalau anak lelaki pun tak pelah...ada ke doktor cakap gitu...aku lempang kang...k...bye....

No comments: