Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Dan Cinta Itu Menemukan Kita

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 22 February 2012

Master Your Fear

Assalamualaikum...


     He...semalam aku tengok cerita green lantern...nak hujung2 baru best...agak boring...mmm...tapi yang bestnya cerita tu mengajar si hero untuk master his fear...aku..apa yang paling aku takut...kehilangan orang yang aku sayang...aku rasa untuk menghadapi pemergian seseorang yang aku sayang, di depan mata aku sndiri..aku rasa tak cukup tabah kot...walaupun aku jenis yang payah nak nangis (gelak pun payah gak)...tapi aku rasa aku tak cukup tabah nak melihat orang yang benar2 melekat dalam hati aku, tiada lagi di sisi aku..biarlah aku pergi dulu..
    topik ni aku penah bincang dengan husband aku..masa kami dah tua nanti...anak2 dah ada keluarga sendiri...kalau boleh..seboleh-bolehnya kami tak nak menyusahkan anak2 dan menantu untuk menjaga kami yang bakal tua..biarlah kami bergantung hidup antara satu sama lain selagi hayat masih ada sampailah ke hujung nyawa...InsyaAllah...
    Tapi bagaimana kalau salah seorang dari kami pergi dulu...aku harap biarlah aku yang pergi dulu...sebab nanti aku tinggal sorang2...kalau isteri mati, orang lelaki boleh kawin lain...kalau suami mati, orang perempuan boleh kawin lain tapi di akhirat nanti kite akan jadi milik suami kiter yang terakhir...aku tak nak...
     sampai ke saat ini..keluarga paling rapat yang meninggal ialah tok dan nenek aku...aku nangis sekejap je pastu tak nangis dah...mungkin sebab kami tak berapa rapat...
     anak aku...aku gi keje kejap je...hilang dalam 6jam depan mata...tapi aku dah rasa rindu yang teramat...mungkin sebab aku ni jaga anak aku sorang2 jadi aku rasa risau dan kesian dengan ketiadaan aku disisinya...aku pun pasti anak aku pun rindu aku gak..hehehe...aku tak leh master this kind of fear...so...master your fear ek....jgn tak master...bye...

No comments: