Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Dan Cinta Itu Menemukan Kita

Daisypath Anniversary tickers

Friday 14 October 2011

Abang Yang Nampak Kacak (Dedicated To My Husband)

Assalamualaikum...

      Aku jatuh cinta dengan suami aku...dah kawin..bila makin kenal peribadinya ...bertambah2 cinta...suke sepah2 baju pun aku sayang gak...kadang2 bila dikenang rasa kelakar...boleh wat aku tersenyum sorang2..(agak2 para suami pun gitu ker?...bila terkenang perangai buruk isteri, tersenyum sorang...mesti tak kan...mesti rasa...kalau lah isteri aku ubah perangai kan bagus..)....Aku paling suke tengok suami aku...

1. Dukung anak


    Tomeinye bile tgk 2 orang lelaki yang aku kasihi dok berkepit berdua...

2. Pakai kain pelikat

    Nampak mcm kumpulan nasyid rabbani...

3. Tersenyum

    Jatuh cinta 80 ribu kali..

4. Main PS2

    Sungguh fokus dan serius...

5. Menaip...

    Jari2 itu walaupun tengah menaip nampak sungguh gagah..


owwwhhhh....Ali, mommy mu ini dilamun cinta dengan ayah mu.... 

No comments: