Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Dan Cinta Itu Menemukan Kita

Daisypath Anniversary tickers

Monday 3 October 2011

10 Texts A Day Is Rubbish ( I Disagree )

Assalamualaikum...

     Hari ini aku terbaca dalam sebuah blog yang memberi pendapat iaitu sekurang2nya u send 10 texts a day 2 your loved ones...then seorang blogger lelaki komen yang pompuan ni mngada-ngada dan suka amik benda jadi remeh...then pengomen ni kena hentam balik dgn para pengomen lain...pada aku 10 texts a day is too little....korang nak tau berapa byk text aku dan husband wat sehari...berpuluh2 ek....dari zaman kami bercinta sampailah kami berkahwin ni...sampai kawan2 aku gelar aku telefon sebab aku asyik dgn telefon tak kiralah ke mana jua...heheheh..kemaruk bercinta...bagi aku..benda ni depends on that particular person itself...jgnlah sentap sangat bila pompuan bagi statement gitu...kalau di renung semula..ada lelaki yg mmg suka text dgn girlfriend/wife..kalau tak dapat mesej dari GF/wife leh meletup perang...ada yg kata kite dh lupe dia..tak sayang, tak ingat, tak ambik berat dan segalanyalah...ada lelaki yg suka kita lapor diri atau bagitahu aktiviti...aku suka gini...penting juga kite lapor diri sejak jadi isteri orang ni sebab di samping meminta keizinan...dapat juga mengelakkan fitnah...kalau masa zaman bercinta dulu, suami bawa gak aku gi lepak dengan member2 dia...tapi dia tak lepak dengan membe2 aku...aku tak bagi..ehehehe...no no no..
    bukan semua pompuan gak suke mesej2 ni...ada yg leh survive kalau 2-3 hari tak mesej. tak kisah langsung...bukan laki je gitu taw...but pendapat aku, better lah keep in touch..nanti ada pulak nak gi cari lain kan..cureng mencurengi....bagi aku...memang korang tgk era skang byk sgt pompuan gedik..sampai laki orang pun nak rembas...tapi biasanya pompuan gedik dgn orang yang dia sayang je...bagi aku 10 mesej sehari takdelah ngada2. sikit je tu...kalau nak kata 10 mesej sehari dah gedik...makanya aku teramatlah gedik infiniti dengan suami aku sebab kami mmg tiap2 hari berpuluh text tau...gedik dgn suami yer...bergedik bersama...sebagaimana orang lelaki kata pompuan dan mengada tak dapat dipisahkan...begitulah juga kami pompuan rasa lelaki dan ego tak dapat dipisahkan...tapi tak semua lelaki ego..pompuan pun ada ego tersendiri gak...bab2 gini tak leh bagi komen selari...nanti org kata gender discrimination...ok papai...
   

No comments: