Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Dan Cinta Itu Menemukan Kita

Daisypath Anniversary tickers

Sunday 20 March 2011

My Dear Husband ( I Love You Truly Madly Deeply )

Jalan2 dgn Encik suami di Teluk Cempedak

My husband..my love..sungguh malu2 kucing tajuk entry kali ni..he..uhuk...suami saya adalah lelaki terbaik pada saya...dia baik hati, penyabar, handsome, penyayang, ringan tulang, bertolak ansur, pengasih.....pokok pangkalnye...segala yg baik ada pada dirinya. Saya sangat bersyukur pada Allah kerana dikurniakan suami seperti dirinya. Biarlah ikatan perkahwinan ni berkekalan hingga hujung nyawa..Kami berkenalan 9 tahun yg lepas masa sama2 kt matrik Kolej Taj Sungkai Perak. Sama kelas masa tu...tapi masa tu tak jatuh hati lagi. Masa tu tak leh nak kawan dgn encik suami kerana tak sebulu. tapi akhirnya...lame2 kami jatuh cinta..sampai skang dh kawin dan ada anak pun..Percintaan ada turun naiknye...sama gak macam kami...dalam masa 9 tahun ni..pelbagai badak dan badai datang menimpa tapi dengan izin Allah jodoh kami panjang dan masih bersama..Bila Encik suami tiada di sisi saya sangat rindukan dia..rindu gurauan dia...rindu kasih sayang dia..rindu pertolongan yg dia berikan pada saya...rindu senyuman dan suara dia...rindu segala-galanya mengenai diri dia....I am in love with my husband..truly madly deeply....Semoga kasih sayang kita diberkati Allah...I love you sayang....

No comments: