Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Dan Cinta Itu Menemukan Kita

Daisypath Anniversary tickers

Friday 18 March 2011

Avent Digital Bottle and Food Warmer

Minggu lepas aku ada beli warmer susu brand seperti tajuk entry. memang bagus..aku x tau knpa sejak aku survey warmer susu, aku cukup berkenan warmer Avent tapi yg digital pnya lah. mmg cpat sgt kalau nk pnskan susu. bukan ape, anak aku jnis yg tak suka tunggu. jadi aku kena cari warmer yg blh pnskan susu dgn cpat dan kepanasan dia pun sedang elok dgn suhu badan manusia. kalau nk compare dgn hrga warmer *ittle *ean or *nowbea* mmglah brand ni mahal skit. tapi lpas aku baca forum ibu2 mengenai warmer yg bagus...aku decide utk beli Avent Digital Bottle and Food Warmer. Cuma satu je aku x pasti kalo boleh boh dlm keta ke x..aku x kisah..dlm keta leh direct feed baby. yg penting mudah mak aku nk pnskan susu masa aku gi keje nanti. dkat warmer ni dh set suhu yg sepatutnya dgn amaun susu yg nak dipanaskan. xlah kite terpinga2 brape suhu yg sesuai utk pnskan susu. aku rasa berbaloi sgt bli benda ni. kira x mbazir duitlah. bli benda2 gini kira macam long term investment. manalah tau kot2 ada rezeki aku dan suami utk ada anak lagi jadi leh guna utk anak seterusnya..jadi sape2 yg accidentally hop in my blog yg x brape ada follower ni(kahkahkahkah) and searching for milk warmer..i suggest that you buy Philips Avent Digital and Food Warmer. Just type kcdream and you can make your order in that particular blog. aku bukan nk promote ape, aku just nk bagi suggestion and tolong ibu2 kt luar sana yg masih mencari warmer yg sesuai. kalau aku promote aku x dapat duit pun aku just nk share opinion aku tentang warmer ni. Selebihnya..cakap pun tak guna..wat la keputusan sendiri...occay....

No comments: