Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Dan Cinta Itu Menemukan Kita

Daisypath Anniversary tickers

Thursday 3 May 2012

Assalamualaikum...

      hari selasa depan masuk 27 minggu dh baby duduk dalam perut. dh 3x scan doc ckp boy...nampak jelas burungnya...rezeki anak nombor dua ni ntah dapat atau tidak aku bertukar dan duduk dgn suami..ape2 hal mmg susahla gak dok jauh...hari tu suami gi training kt china. 2 minggu x dpt jumpe..aku mmg rasa tertekan gak la..serius kalo aku tak dapat tukar gak aku tak nak mengundi pilihanraya kali ni.
     hmm...lebih kurang lagi 13 minggu je nak sambut baby baru..berdebar..last check hari tu...uri dh x halang laluan. alhamdulillah. kalau x masuk je 28 minggu aku kena dok hospital sampai bersalin. tak kuasa aku.kesian kat Ali. dhla bapak x dok sekali.takkan ibu pun nak tinggalkan dia gak.
anak kali ni, aku x bleeding. x mcm mngandung Ali dulu. tapi hehehe aku kena diabetes.berat naik 13kilo. skang berat aku 56kilo. ini adalah berat terakhir masa aku mengandung Ali dulu. skang ni x sampai 7 bulan dah 56kilo. masa nak bersalin nanti berapalah berat aku ek...hmm...skang ni aku kawal pemakanan aku. aku mkn roti wholemeal. tak minum air manis. mkn nasi sikit je..mmg lapar tapi aku x nk komplikasi masa bersalin nanti. ada yg kata nanti baby besar. ada yg kata kalau kencing manis tinggi nanti doktor paksa bersalin.hmm...jadi kena kawallah kalau xnak sebarang masalah...hopefully semuanya selamat.
      semoga anak kali ni aku dapat breastfeed sampai 2 tahun. aku tgh usaha kumpul duit untuk beli medela freestyle. nak sesangat medela ni. mmg rasanya cepat dan jimat masa. memandangkan aku sangatlah sibuk dan Ali pun sangat suke menyibuk tak nak berenggang, aku terpaksa gak cari solution utk dapatkan jugak medela freestyle ni. ke suami yg kena beli. hahahaha...ok lah...bye...

No comments: