Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Dan Cinta Itu Menemukan Kita

Daisypath Anniversary tickers

Monday 14 May 2012

Ali Penghibur Hati

Assalamualaikum....

      Semalam masa pergi keje...Ali tak sempat babai mami sebab sibuk tgk lagu old mc donald had a farm....mak kata dia tidur kul 330 petang bangun kul 430 pastu menangis teresak-esak...aku balik keje je tgk Ali dok dalam pagar, dgn tak pakai baju tapi pakai lampin je, tgh intai kereta aku...terjenguk2 kepala dia...kesian dia...aku terus dukung bawak main kat padang...balik umah jap...salin baju...aku bawak dia jalan2 kat pasar malam...bukan main gembiranya dia bila aku balik...kesian Ali..kena tinggal...
      skang ni dia lagi mcm2 akal...Ali lambat jalan...tapi cepat cakap...budak2 sebaya dia yg duduk sekitar kejiranan aku yg cepat berjalan tak bercakap lagi...dia dh pokpekpokpek mcm2...dia paling suka orang nyanyi kat dia...siap joget sambil kangkang luas2...lucu betul...silap tak amik gambar...telatah dia mmg menghiburkan hati...aku gembira sgt walaupun penat kerja...
     skang waktu mlm...Ali dh jarang bangun menyusu...dulu aku akan sumbat gak mulut dia dgn botol susu kalau dia tgh tido...tapi skang kalau aku sumbat gak botol susu boleh mendatangkan kemarahan dan amukan...kena tunggu sampai dia sendiri bangun untuk minum susu then dah susu tido semula...semalam Ali makan murtabak dan nasi...bukan main selera lagi..asyik makan bubur je...Ali pun boring....ok...bye...

No comments: