Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Dan Cinta Itu Menemukan Kita

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 29 October 2013

Muka Aku Masuk Paper..

Assalamualaikum...

     hehehe...tanggal 23 Oktober bersamaan birthday husband aku...aku jadi guru pengiring untuk konvokesyen prasekolah SK Tasik Damai. ramai giler kanak-kanak prasekolah masa tu and sangat lah havoc. budak2 kecik mana buleh dok lama2 dan dengar ucapan panjang. ada yg nak buang air, mengantuk, panas, lapar. kesian gak. tapi tak pe lah anak2...sekurang-kurangnya ini pengalaman baru di samping kiter gi jalan2 tgk tempat orang. by the way, gambar kitorang masuk surat khabar sinar harian bertarikh 29 Oktober 2013. hah...ni dia pic aku tempek kan....




         Ali...Ammar...cube cari mane mami.....hehehe....tudung biru tu aku, GB, Kak Shima, Shima, Asna dan Kak Pura. padahal muke kecik je pun. perasan je lebih. perasan pun perasan lah janji muke teman masuk sughat kabo....pas tu biasalah print pada paper mmglah kualitinya tak sama dengan asal. tak kisah langsung janji masuk paper. hahahaha...ini edisi aku perasan ok...korang maafkan jelah aku....bye...

No comments: