Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Dan Cinta Itu Menemukan Kita

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 11 July 2012

Ali Yang Disayangi

Assalamualaikum...

     Lagi 25 hari kalau ikut due nak bersalin...ntah bersalin awal ke...ntah bersalin lewat ke...tapi kaki dh bengkak dan sembab...tapi bukan itu yang nak aku ceritakan...hari ni Ali berumur 1 tahun 6 bulan 13 hari...bila dapat adik nanti umur Ali lebih kurang 1 tahun 7 bulan. kesian Ali...kecik2 dah dapat adik...tapi itulah rezeki Ali...Ali dapat kawan...
      walaupun bakal dapat adik tak lama lagi...kasih sayang aku pada Ali tak pernah berubah walau sedikit pun malah bertambah-tambah lagi dengan keletah dan bila tgk perkembangan dia setiap hari. Ada je benda yang dia wat. vocabulary dia pun dah byk. Ali sangat rapat dgn aku berbanding husband atau sesiapa pun. nak menyusu pun tunggu aku. dia minum susu dgn orang lain kalau betul2 lapar je. selebihnya dia akan tunggu aku balik keje. kalau terjaga malam2 tgk aku takde sebelah dia, dia takkan gerak papa dia utk minta susu. dia akan keluar bilik cari aku gak sambil bawa baju busuk dia.
    Ali ada baju busuk. baju tu baju papa dia. warna kelabu. kalau tukar warna lain dia tak nk. baju tu mcm penenang perasaan dia masa demam, sedih atau nak tido. baju tu jadi buruk bukan sebab papa dia pakai. tapi sebab Ali hisap. sambil hisap dia akan wat bunyi koikoikoikoikoi....lucu...Ali akan tetap disayangi walaupun akan dapat adik tak lama lagi...sayang Ali sgt2....ok..papai....

No comments: