Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Dan Cinta Itu Menemukan Kita

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 28 March 2012

Testimoni Dermagic Simplysiti


Assalamualaikum.....

        Ini gambar terbaru aku sedang mengandung 22 minggu anak kedua....tgklah kelas aku yg tak seberapa ni....seronok gak duduk kelas pemulihan khas...atas sekali hujung sekali...angin kat bahagian atas tak panas...anak murid pun suke masuk kelas ni....
      cume nak naik tangga sampai tingkat 3 tu mmg tak kuasa lah ek...kena naik slow2...dah la angkut barang byk...haaaaaa......ni muke aku pas gune Dermagic Simplysiti...mungkin sebab sesuai dengan kulit kot...so far aku puas hati dengan produk ni...mmg cayalah...entry ni tak berbayar yer...lembut pada kulit dan produk dia tak rasa pedih kalau pakai...aku dah beli intensive serum dan beauty moisturizer yg pek besar punye..dah tak pakai yg starter kit...nak terus gune produk ni...TQ Dato' Siti for bringing up such a wonderful product that suit my skin....i love DERMAGIC SIMPLYSITI...sebelum ni aku pakai gak lah produk kosmetik dari malaysia yg byk iklan kat TV. produknya takde masalah cume...dermagic simplysiti suit me perfectly well...setengah produk tu wat kulit jadi putih mcm tepung gomak...tak suke gitu...hilang warna semulajadi kulit...tapi dermagic ni dia tak ruin warna kulit anda...leh tgk gambar aku kat entry sebelum ni dengan yg skang ni...perasan cantiklah konon...tak kisah lah...dah 2 minggu tak jumpe husband...pas ni tak sabar nak tayang muke kat husband...mesti dia teruja dengan my new skin pastu dia buatlah menguap mcm mengantuk ajak masuk tidur padahal baru pukul 8 malam....ok...bye...

No comments: