Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Dan Cinta Itu Menemukan Kita

Daisypath Anniversary tickers

Monday 12 December 2011

Kamera Rosak....

Assalamualaikum...


     Baru2 ni ada baca pasal baby bump kat blog membe aku...best gak idea dia wat pregnancy journey week by week...hmmmm...unfortunately....dalam minggu ni...kamera cap Ben Q yang telah lama berjasa selama 4 tahun...dah pun menghembuskan nafasnya yang terakhir....mungkin lepas ni kena beli kamera cap Ben 10....dah tak leh amik gambar...boleh tgk gambar2 yang di ambil sebelum kamera tu menenui ajalnya...kesian kamera...sape nak bagi hadiah kamera kat saya angkat tangan....('_')!....hmmm...nanti nak pi cari kamera barulah(mcm benda tu seposen je).....
    sebenarnya dah lama tak amik tau arena perkameran ni...tak tau mane satu kamera yang best...yang mmg best yang harga 3ribu cap nikon tulah...kalau byk duit mmg nak beli...tapi bila fikir si kecil yang bakal keluar dari perut ni....mungkin aku akan beli kamera yang biasa2 je....nanti aku share duit dgn husband aku....
     kamera Ben Q cap belacan yang aku beli 4 tahun dulu byk berjasa pada aku...masa zaman belajar dulu...dialah yang amik gambar bahan2 nak wat assignment,nak pinjam orang punya kamera ni payah sikit,better ada sendiri punya...gambar masa kahwin...masa bercinta gedik...gambar Ali...sedih gak kamera rosak...bukan ape...nak beli tu takde masalah...tapi aku kena fikir byk perkara sebelum membeli...aku anak sulung...mak ayah dah pencen tapi takde pencen...adik sorang kat IPT..sorang nak naik darjah 2...anak aku-Ali...kereta aku-Baby(ni nama kereta aku...nama kereta husband aku-Boboi)....husband tak dok sekali for sure lah belanja kami jadi 2 periuk....lain2 maintenance mcm minyak kereta dan sewaktu dengannya...byk tak benda aku nak kena fikir monthly?....fuhhhh...nasib baik kepala aku tak botak lagi...ape2 pun aku akan cube usaha gak utk beli kamera...nak jugak nak...nak jugak....

No comments: