Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Dan Cinta Itu Menemukan Kita

Daisypath Anniversary tickers

Thursday 16 June 2011

Pengalaman Bersalin (2)

Assalamualaikum w.b.t....

Hmmmm.......pengalaman melahirkan anak pertama ni......sakit mmg lah sakit....tapi bearable......saya tgk mcm dalam drama tu menakutkan sungguh.....mmg takut...tapi controllah.....benda ni semua kehendak Allah......pada saya pengalaman bersalin di Pusat Rawatan Islam Ar-Ridzuan sangatlah syiok...yg paling syiok adalah.....kat sana yg handle ibu bersalin ni...pompuan belaka.....mmg saya nak bersalin di Ar-Ridzuan sebab saya tak mahu doktor lelaki yg tgk saya punya tut tut tut.....x rela i.....lagipun suami saya pun mmg jaga hal2 gini.....dari awal saya ngandung kami dah kumpul duit...biarlah mahal sikit pun tapi puas hati...alah....bukan mahal sangat pun....x sampai RM1500. kalau nak dibandingkan dengan layanan yg kite dapat dengan duit tu......mmg berbaloi...jadi suami2 yg diluar sana kalau ada duit lebih sikit....belanjalah sikit untuk isteri bersalin di pusat rawatan islam yg mana kite boleh request untuk doktor and nurse pompuan yg handle isteri anda bersalin. jagalah aurat isteri anda ek......kalau yantie baca post ni.....suh shukri simpan duit dari skang....alah...shuk sayang yantie mesti sanggup wat ape saja untuk yantie kan....

lagi satu....sebaik sahaja saya lihat wajah anak kecil saya.....owhhh..segala sakit perit semua hilang.....hanya Allah sahaja yg tahu betapa bahagia menjadi seorang ibu....rasa lengkapnya perkahwinan kami dengan kehadiran cahaya mata....ni yg cadang nak tambah lagi ni....huhuhu....ok bye....

1 comment:

yantie3011@gmail.com said...

thanks yong for sharing all the information =). InsyaAllah yant cdg nk bersalin kat slim dekat dgn mak senang sikit nnt nk jg orglps pantang ni. Tp poorly kat slim ni xde klinik private..huhu so berserah pdNYA. Hope boleh request doc =) (klu bernasib baiklah)