Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Dan Cinta Itu Menemukan Kita

Daisypath Anniversary tickers

Sunday 17 November 2013

Macam Gemok je...

Assalamualaikum.....

      Ade orang..hadap makan...mesti ikut time punya...breakfeast, lunch, tea-break, dinner and then supper...tapi amazingly they are not gaining weight....tapi aku sgtlah terkecuali...aku makan breakfast nasi lemak 2 hari cukuplah..mesti naik berat bagai di pam pam...sejak lahirkan si ammar ni..lagilah payah benor aku nak turunkan berat. masa bulan puasa hari tu..aku turun 7kilo. tinggal 46kilo. skang aku rasa dah 51 balik berat aku ni...hmmmm...masa cuti ni nampaknya kena jaga badan balik ni...kena jaga badan...untuk suami..supaya mak mentua tak leh kata "dah gemok. suami cari lain" kalau berani pegilah cari lain..hehehe...ampun bang...ok..ada misi dh di tetapkan. mesti turun dalam 5kilo...go...straight for the goal...

No comments: