Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Dan Cinta Itu Menemukan Kita

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, 15 November 2011

Dari 2009-2012...aku dok jauh dengan suami...bodoh punya pertukaran guru..aku tak nak mengundi tahun depan...

Assalamualaikum...

     Sejak aku kahwin tahun 2009 sampai skang ni...nak masuk 2012...aku tak dapat lagi dok sekali dgn suami aku...kalo ada pun time cuti sekolah jelah...aku tak faham betul mcm mane diorang wat pertukaran guru....pakai kroni ke?...yang ada kepentingan sahaja baru dapat tukar kah? tahukah anda self-motivation aku sebagai guru semakin merudum...jgn campur hal peribadi dgn kerjaya...tapi sampai pada tahap bertahun2 tak dapat tukar tu...melampaulahkan...senang ke hati nak mengajar kalau aku kat ipoh padahal suami aku nun jauh di Kuantan...how many years can we bear to be separated? alasan cliche yang diberikan pihak berkenaan ialah..."kami letak guru ikut option...takde kekosongan...kami beri pada yang ada masalah kesihatan dulu.."...whatthefish...very cliche...kalo anak beranak or kroni korang yang mintak...korang akan cakap gitu ke?...i dont think so...benda ni senang je...kalo korang rasa pertukaran ni susah sangat...aku pun rasa susah sangat nak undi untuk sokong korang pada tahun depan....aku malas nak mengundi...satu undi itu sangat penting kan? well, kalau korang rasa permohonan pertukaran aku tak penting....aku pun rasa mengundi itu tak penting...baik aku dok umah tengok TV...so, walaupun aku support kerajaan...you lost my vote...aku suke korang...aku undi dari hati jelah semoga korang nampak isu pertukaran guru ni bukan perkara remeh...aku rasa diketepikan....tanpa undi aku pun korang boleh menang...good luck...

No comments: