Perkahwinan Kami

Daisypath Anniversary tickers

Dan Cinta Itu Menemukan Kita

Daisypath Anniversary tickers

Monday, 22 August 2011

Kisah Lelaki dan Perempuan

Assalamualaikum....

  • Lelaki kata sibuk, tapi sentiasa ada masa untuk perempuan.
  • Walaupun ada masa untuk perempuan, tapi tak kisah sangat pun pasal diorang.
  • Walaupun tak kisah sangat pasal diorang, tapi tetap ada sorang yg paling rapat.
  • Walaupun ada sorang yang paling rapat, tapi tetap dok sibuk tgk yang dahi licin.
 isk...isk...isk..isk...
  • Perempuan sangat mementingkan keselamatan dari aspek kewangan.
  • walaupun pentingkan kewangan tapi ada hati gi bli baju dan shopping.
  • Walaupun gi bli baju dan shopping, tapi masih kata baju saya semua buruk dan takde baju nak pakai.
  • Walaupun baju buruk dan takde baju nak pakai, tapi masih lagi melawa dan bermake-up.
isk..isk..isk..isk..

     agak2 masa kite dah tua nak lagi ke suami wat lawak bodoh dan bergurau mcm skang...kenapa lelaki bila dah senang skit nak cari bini muda...kenapa bila jumpa yg bergetah sikit hati jadi goyah...aku try tanya pada suami...dia sendiri tak leh jawab...hehehehehehe...

No comments: